Acura TSX to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez japońską markę należącą do koncernu Hondy. Auto pojawiło się w 2003 jako, jako zastępca Integry w wersji sedan. Co ciekawe, w latach 2008-2013 był to najmniejszy model Acury sprzedawany w USA.
Acura TSX w rzeczywistości było amerykańskim wydaniem Hondy Accord 7. generacji, ozdobionym w inne znaczki, nieco bogatsze wyposażenie oraz inne (bardziej miękkie) nastawy zawieszenia. Do napędu służył wyłącznie 2,4-litrowy benzyniak i-VTEC (R4) generujący najpierw 200, a od 2006 roku - 205 KM, napędzający przednią oś. Co ciekawe, w przypadku gdy chcieliśmy zamiast 6-biegowego „manuala” wybrać 5-stopniowy „automat”, nie wymagało to żadnej dopłaty.
W tym samym czasie gdy podniesiono moc, nadwozie otrzymało bardziej sportowy wygląd dzięki zamontowaniu innych zderzaków oraz dokładek na progi.
W 2009 roku pojawiła się II generacja Acury TSX. Auto było bliźniaczą konstrukcją z Hondą Accord 8. generacji, rzecz jasna lepiej wyposażoną. W skład podstawowej odmiany wchodziły takie rarytasy jak skórzana tapicerka, dwustrefowa klimatyzacja, czy elektrycznie sterowane fotele z pamięcią regulacji fotela kierowcy.
Tym razem, obok 4-drzwiowego sedana, w 2010 roku pojawiło się także 5-drzwiowe kombi Sport Wagon. Rok później przeprowadzono niewielki lifting, który polegał na zmianie atrapy chłodnicy. Co więcej, w kolejny roku wprowadzono do sprzedaży wersję Special Edition, która po części powstała w nawiązaniu do sportowego charakteru RSX. TSX otrzymała sportową specyfikację nadwozia oraz wnętrza (m.in. inne zderzaki, dokładki na progi, sportowe fotele oraz przeszycia na kierownicy i gałce zmiany biegów a także aluminiowe pedały.
Podstawowa odmiana Acury TSX była wyposażona w 4-cylindrowy silnik 2.4 o mocy 201 KM. Oprócz tego dostępny był także (poza kombi) 3,5-litrowa V6-ka generująca 280 KM, która łączona była tylko z 5-biegowym automatem. W pierwszej wersji dostępna była także 6-biegowa przekładnia ręczna.
Produkcja Acury TSX zakończyła się w 2014 roku, a jej następcą został model TLX, który jest również następcą nieco większego TL.