Chevrolet Rezzo to minivan produkowany początkowo przez Daewoo, a następnie przez Chevroleta. Auto zadebiutowało w 2000 roku jako pierwszy auto tej klasy południowokoreańskiej marki. Początkowo więc, auto miało na grillu znaczek Daewoo, a w zależności od rynku występowało pod nazwą Rezzo lub Tacuma.
Konstrukcyjnie auto było spokrewnione z Nubirą, po której Rezzo odziedziczył m.in. płytę podłogową. Mimo iż początkowo projektowano auto by było 7-osobowe, to fabrycznie mieściło ono 5 osób. Za odmianę zdolną przewieźć dodatkowych 2 pasażerów trzeba było dopłacić. Co ciekawe, za projekt nadwozia odpowiadało studio Pininfarina, a wnętrza – Giugiaro. Z kolei przy projektowaniu zawieszenia, Daewoo zwróciło się o pomoc do... Porsche. Nie należy jednak oczekiwać, iż Rezzo/Tacuma będzie się prowadziło jak 911-ka, jednak wrażenia z jazdy są pozytywne.
Wnętrze jest dosyć przestronne, design deski rozdzielczej nie zanudza. Jednak materiały użyte do wykończenia są średniej jakości. Przez rok, do 2001 roku auto było montowane na warszawskim Żeraniu, gdzie w sumie powstało ok. 430 egzemplarzy.
W 2003 roku, gdy Daewoo upadał i przejmował go Chevrolet, przeprowadzono lifting przy okazji którego zamieniono znaczek Daewoo na Chevroleta. Nazwa Rezzo oraz Tacuma pozostały bez zmian, jednak na innych rynkach (np. Ameryka Południowa) auto znane było jako Vivant.
Do napędu służyły silniki benzynowe o pojemności 1.6, 1.8 oraz 2 litrów i mocy kolejno 107, 98 oraz 122 KM. Moment obrotowy przenoszony był na przednią oś za pomocą 4-biegowego automatu lub 5-stopniowej przekładni manualnej.
Produkcja Chevroleta Rezzo została zakończona w 2008 roku, a jego następcą został Orlando.