Mitsubishi Sigma to najbardziej luksusowa limuzyna oferowana przez japońskiego producenta w Europie na początku lat 90. Auto pojawiło się w 1990 roku jako następca modelu Sapporo. W przeciwieństwie jednak do poprzednika, Sigma występowała jako 4-drzwiowy sedan oraz 5-drzwiowe kombi SW (od 1993 r.).
Nazwa Sigma obowiązywała na rynku europejskim – w Kraju Kwitnącej Wiśni oraz na rynku północnoamerykańskim, auto sprzedawano jako Diamante. Konstrukcyjnie Sigma oparta jest na modelu Galant. Również pod względem stylistycznym do niego nawiązuje, jednak co ciekawe, ma w sobie bryłę 6. Generacji, oraz niektóre zarysy (przedni pas oraz tylne światła) z nowszej, 7. Generacji, która pojawiła się dopiero w 1993 roku. Za dopłatą (lub w standardzie w najwyższej wersji wyposażeniowej) dostępne były takie rzeczy jak układ 4 kół skrętnych (4WS), 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów czy elektronicznie sterowane zawieszenie.
Do napędu służyły wyłącznie benzynowe jednostki V6. Najmniejsza miała 2 litry pojemności i generowała 125 KM. Większa, 2,5-litrowa jednostka miała 175 KM, a 3-litrowa jednostka rozwijała 177 lub 205 KM. Moc kierowana była na przednią lub obie osie.
W 1996 roku zakończono produkcję Mitsubishi Sigma, nie przewidując kolejnej generacji, której z kolei doczekała się od Diamante. Powodem takiej decyzji był fakt, iż Sigma nie sprzedawała się zbyt dobrze na europejskim rynku.